Employer Branding 100%.
65.00 lei cu TVA
Autor:Doru Șupeală
Dacă ești antreprenor, manager, lider de echipă ori organizație sau lucrezi în Resurse Umane, Marketing sau Comunicare sau pur și simplu ești curios din fire, această carte este scrisă pentru tine. Deschide-o de câte ori ai nevoie să înțelegi cum le poți oferi oamenilor bucuria de a lucra în organizația ta și cum le poți obține loialitatea, devotamentul, implicarea și sprijinul necondiționat. Să îți fie de folos!
Doru Șupeală
În stoc
Autor: Doru Șupeală
Traducător:
Editura/Colecție: Curtea Veche
An apariție: 2021
Nr. pagini: 496
Ilustrator:
Descriere carte: Dacă ești antreprenor, manager, lider de echipă ori organizație sau lucrezi în Resurse Umane, Marketing sau Comunicare sau pur și simplu ești curios din fire, această carte este scrisă pentru tine. Deschide-o de câte ori ai nevoie să înțelegi cum le poți oferi oamenilor bucuria de a lucra în organizația ta și cum le poți obține loialitatea, devotamentul, implicarea și sprijinul necondiționat. Să îți fie de folos!
Doru Șupeală
Prezentare autor: Doru Șupeală este consultant de marketing, management și business, Head of Marketing al unei companii IT și Managing Director al SPOR – Școala Pentru Oameni Responsabili. Este doctorand la Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca, unde pregătește o teză despre managementul creativității și inovației. În prezent desfășoară cea mai amplă cercetare academică internațională care evaluează climatul pentru creativitate și inovație în organizațiile IT.
A finalizat în 2019 un Executive MBA „with Distinction“ la Hull University Business School din Marea Britanie, are licență și master în marketing de la Universitatea Babeș Bolyai din Cluj-Napoca și a absolvit în anii ’90 Facultatea de Filologie, secția Română-Franceză, la Universitatea Transilvania din Brașov. A fost director de marketing, comunicare sau procurement în mai multe companii locale sau multinaționale, între care Selgros, IKEA, Betfair Romania, Onyx Beacon, Ramada Brașov sau InNuts Fund. Între 1993 și 2000 a fost jurnalist și manager de presă, radio și TV, pentru ProTV și grupul Mix Media Radio Brașov.
A publicat în 2017 o carte de marketing de proximitate prin intermediul comunicațiilor mobile (Experiența face diferența). Semnează articole de cercetare sau analiză în jurnale academice, în publicații precum Forward Brașov, Today Software Magazine și Dimeon Magazine, precum și pe propriul blog. La Școala SPOR, pe care a fondat‐o în 2019, conduce un masterclass și un workshop de Employer Branding și a inițiat experimentele de creativitate „f(i) ‐ Fabrica de Idei“, prin care ajută profesioniștii, echipele și organizațiile să exerseze și să aplice sistematic metode practice, interactive și distractive pentru a obține idei noi.
Doru Șupeală este convins că viitorul profesional al celor mai mulți și norocoși dintre noi va fi bogat și fericit dacă ne vom investi energia și entuziasmul în proiecte și echipe preocupate de creativitate, libertate, integritate, învățare continuă, colaborare, comunicare cinstită și inovație. Orice cititor care dorește să intre în dialog cu autorul îi poate scrie un e-mail la adresa doru@dorusupeala.ro.