Politică de livrare și retur

Politica de livrare și retur este parte integrantă a Termenilor și condițiilor La Două Bufnițe.

1. Livrarea prin curier

1.1 Livrarea produselor comandate se face doar pe teritoriul României prin intermediul unei firme specializate de curierat rapid, în aria de acoperire a acesteia, în speță, SC NEMO EXPRES LOGISTIC SA

1.2 Produsele vor fi ambalate și protejate corespunzător pentru siguranța transportului.

1.3. Termenul de livrare este cuprins între 1 zi (o zi) și 3 zile (trei zile) lucrătoare.

1.4 Înainte de livrarea produselor vânzătorul își rezervă dreptul de a contacta cumpărătorul/ utilizatorul/ clientul pentru confirmarea comenzii plasate.

1.5  Cumpărătorul/ utilizatorul/ clientul are obligația să verifice starea coletului în prezența reprezentantului firmei de curierat, iar în cazul în care coletul ajunge deteriorat, acest fapt trebuie menționat în formularul de transport și astfel se poate refuza primirea acestuia. În acest caz vă rugăm să luați legătura cu reprezentanții vânzătorului telefonic sau prin e-mail.

Semnătura de primire și recepția produsului reprezintă acceptul clientului cu privire la starea produsului, acesta fiind considerat livrat în stare bună. În acest caz, orice reclamație ulterioară este considerată nulă.

1.6 Costul de livrare este de 15 RON, TVA inclus, pentru comenzi cu valoare finală sub 80,00 RON, TVA inclus. Pentru comenzi cu o valoare finală de minimum 80,00 RON, TVA inclus, transportul este gratuit.

În cazul în care se utilizează un cod promoțional, pentru a putea beneficia de transport gratuit, valoarea finală a coșului de cumpărături, după aplicarea codului promoțional trebuie să fie mai mare de 80,00 RON TVA inclus.

1.2 Ridicarea personală de la punctul de colectare.

1.2.1  Cumpărătorul/ utilizatorul/ clientul are posibilitatea de a ridica produsele comandate de la punctul nostru de colectare în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la data plasării comenzii în cazul plății cu cardul. În cazul în care bunurile nu sunt ridicate în termenul menționat comanda se consideră anulată.

1.2.2 Adresa punctului de colectare este: Piața Unirii, nr.11, parter, Timișoara.

1.2.3 Nu se va percepe niciun cost de livrare în cazul în care clientul optează pentru ridicarea personală a produselor din punctul nostru de colectare.

1.2.4 În cazul în care clientul/ cumpărătorul/ utilizatorul optează pentru ridicarea bunurilor de la punctul de colectare, plata bunurilor se va putea efectua online cu cardul sau cash la punctul de colectare.

2. Politica de returnare

2.1 Clientul/cumpărătorul/utilizatorul are dreptul de a denunța în termen de 14 zile calendaristice contractul, fără invocarea vreunui motiv. În cazul denunțării, clientul/ cumpărătorul/ utilizatorul va avea de suportat costul livrării comenzii, costul de returnare a bunurilor către vânzător și comisioanele bancare aferente tranzacției sale. Conform legislației române aflate în vigoare, perioada de returnare a unui bun sau renunțare la un serviciu expiră în termen de 14 zile de la momentul în care clientul/ cumpărătorul/ utilizatorul recepționează bunul, sau recepționează ultimul bun din cadrul aceleiași comenzi, în cazul în care o comandă este livrată în mai multe colete.

2.2 În cazul în care cumpărătorul/ clientul/ utilizatorul dorește să se retragă din contract, acesta este obligat să notifice La Două Bufnițe prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către La Două Bufnițe sau prin completarea acestui formular.

2.3 În cazul retragerii din contract, clientul/ cumpărătorul/ utilizatorul va returna către vânzător toate bunurile care i-au fost livrate, inclusiv eventualele cadouri.

2.4 Suma va fi returnată cumpărătorului/ clientului/ utilizatorului după cum urmează:

2.4.1 pentru Comenzile achitate cu card online se va restitui în contul din care a fost efectuată plata în termen de 14 zile.

2.4.2 pentru Comenzile achitate prin ramburs se va restitui prin virament bancar în contul menționat de client/cumpărător/utilizator în termen de 14 zile